IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Българинът - недоверчив към онлайн пазаруването преди COVID-19

Потребителят залагал на качеството на стоките, но търси и промоции

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

В България потребителят залага на качеството, но търси и промоции. Това е бомба със закъснител, тъй като пазарът започва да става все по-конкурентен и в един момента бизнесът няма как да продължи да съществува, ако всяка една компания се опитва да сваля цените. Подобно мнение изрази Ирина Лазова, регионален мениджър, за рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю.

"По време на пандемията ритейл индустрията беше ударена с оглед на физическите магазини и големите търговски центрове. В глобален мащаб онлайн търговията започна да расте. Преди ситуацията с Covid-19 българският потребител беше недоверчив към онлайн пазаруването".

През последната 1 година и половина темата за производството в модната индустрия се появи на дневен ред. Преди пандемията модните марки трябваше да произвеждат глобално и бързо. Това се промени, тъй като хората започнаха да се интересуват къде и от кого са произведени техните дрехи. След пандемията компаниите се преориентиха към производство на дрехи в Европа, Полша, Турция. Преди този човешки фактор беше умаловажаван в продължение на години. Тази промяна обаче доведе до повишение на цените на дрехите.

От думите на Ирина Лазова стана ясно, че мобилните приложения са от голяма важност за онлайн търговията.

 "Ние пуснахме на пазара нашето приложение в началото на тази година и само за този месец около 73% от клиентите ни са пазарували през него. Останалата част от поръчките са направени през таблет или компютър".

Целия разговор вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата