Послания, предизборна кампания и очаквания от новите народни представители.
Политиците не ни казаха нищо ново, това сме го чували в годините назад. Преповтаряха се отчети за свършеното. Предимно в социалните мрежи преминаха кампаниите, но и там дигиталните събития не бяха организирани по съответния начин - като комуникация. Това каза в Изборното студио на Bulgaria ON AIR преподавателят по политически комуникации в НБУ проф. Росен Стоянов.
Той предполага, че ще има около 50% избирателна активност.
"Не видях променени лидери и не видях изобщо лидери. Никога технологията няма да успее да замести живия контакт, за да замени посланията, които да бъдат запомнени", обясни той.
Според него няма да е изненадващо, че повечето млади хора ще продължават да опитват да намерят реализация извън България.
"Ако имаше нещо различно, открояващо се - то щеше да генерира по-висока избирателна активност. Имаме и една умора от невъзможността да видим себе си в утрешния ден. В края на годината ни очаква коренно различен вид избори. Там ще трябва кандидатите да се срещнат в телевизионните студиа, за да можем да оценим интелектуалния потенциал на онези, които искат да ни управляват", подчерта Стоянов.
От думите му стана ясно, че избирателят става все по-модерен, младите ползват свободно интернет и дори от гледна точка на дигиталния свят и нашите стереотипи се променят - искаме динамика.
"Младите искат да дадат доверието си на хора, на които могат да повярват", допълни събеседникът.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.