IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

11 бона за клипа със "задния двор"

МЗ: Не сме го одобрявали, тийнейджъри го харесаха

11 бона за клипа със "задния двор"

Снимка: Dnes.bg

Клипът за анти-СПИН кампанията с мото "Презерватирай се!" не е минавал през одобрение от МЗ. Той е поръчан от Програма "Превенция и контрол на ХИВ/СПИН" за намаляване на уязвимостта сред младите хора между 15 и 29 години.

Това пишат в писмо до редакцията на Dnes.bg от пресцентъра на здравното министерство.

От писмото разбираме, че клипът е изработен от "Фен ТВ", а ръководител на творческия екип е Камен Воденичаров.

Изработката на видеото струва 11 хил. лв. и то е финансирано по Програмата със средства на Глобалния фонд за борба със СПИН, туберкулоза и малария.

Договор за излъчвания на клипа по телевизиите няма.

Неговата цел е да популяризира опасната болест и начините, по които да се предпазват от нея. Поради тази причина умишлено е търсен и провокативният елемент в него. Смятаме, че с предизвикателството към аудиторията ще насочим нейното внимание към важната тема.

Доказателство за адекватността на подхода ни е и предпочитането му от фокусгрупа от ученици от 11 клас, на която бяха представени проекти за два клипа – един с непровокативно съдържание и този вариант. Фокусгрупата се спря на провокативния клип.

Убеждението ни, че точно с този вариант клипът ще стигне до целевата група, се потвърждава и от световните тенденции за превенция при тази възрастова група, твърдят от МЗ.

Остават обаче отново въпросите:
По какви критерии е изработен и одобрен клипът?
Какво влияние ще има върху децата и младите хора според МЗ?
Какво идват да ни подскажат "парадният вход" и "задният двор"?
Защо е засегната единствено темата за предаването на вируса по полов път?

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата