С отпечатването на плакати и изработването на тениски ще започне поредната кампания за защита на потребителите, съобщиха организаторите от "Политологичен център".
Плакатите ще бъдат разлепвани в магазини, автобуси и други обществени места, защото високата потребителска култура въздейства най-много на пазара.
От Политологичния център за пореден път стигат до извода, че хората не познават правата си и не знаят как да защитават интересите си.
Стартира и проект "Информация и превенция за потребителите", за който програма ФАР отпуска 73 хиляди евро. Основни цели на проекта са разпространяване на информация за потребителите относно техните права и механизми за защитата им, които да се създават съвместно с Политологичния център, браншови организации, сдружения на потребителите, туроператори и
туроператорски агенции.
Проектът си поставя още за цел законодателна промяна, задължаваща търговците да поставят на видно място в търговския обект вярна, точна и ясно разбираема информация за основните права на потребителя.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.