IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

714 се оплакаха на омбудсмана на ЧЕЗ за 6 месеца

Най-много са сигналите, свързани с отчитането на електромерите

Снимка: Булфото, архив

Снимка: Булфото, архив

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ е получи 714 сигнала от клиенти на компанията през първите шест месеца от встъпването си в длъжност, съобщиха от пресцентъра на дружеството.

Клиентите задават въпроси най-често за отчитането на електромерите и месечните фактури за електроенергия.

Отчетът от дейността на омбудсмана показва, че най-много са сигналите, свързани с отчитането на електромерите – 69 (близо 10%), и за месечните фактури за електроенергия – 55 (близо 8%), от които само един сигнал е бил основателен.

Въпросите за присъединяване на нови обекти са били едва 44 (6%), а за качеството на електроенергията – 39 (5,5%) от постъпилите сигнали.

Омбудсманът е оправомощен да разглежда само сигнали от клиенти, които не са удовлетворени от начина, по който е решена тяхната жалба в някое от търговските дружества на ЧЕЗ в България – ЧЕЗ Разпределение България и ЧЕЗ Електро България.

От подадените общо 714 сигнала, 474 отговарят на всички критерии за разглеждане от омбудсмана, 457 от сигналите са разгледани по същество и клиентите на дружеството са получили отговор.

В 155 случая омбудсманът е преценил сигналите за основателни.

Статистиката показва, че по-голямата част от сигналите - 64%, са изпратени по електронната поща. Близо 17% от подадените сигнали са с писмо по пощата, а 15% - в центровете за обслужване. Клиентите на ЧЕЗ, които са подали сигнали, получават в 30-дневен срок информация за резултатите от разглеждането на техния случай.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата