Мария Илиева за втора поредна година подкрепи кампанията срещу рака на гърдата „От любов към живота”.
Този път освен лице, поп-дивата стана и тяло на благотворителната инициатива.
Заедно с нея, в кампанията участват и телевизионната водещата Наталия Симеонова и актрисата Койна Русева. Трите дами се включиха по нетрадиционeн и смел начин в борбата с рака на гърдата, част от тазгодишната кампания на Ейвън България „От любов към живота”.
В продължение на една седмица билборд с гигантски размер, поставен на фасадата на Националната художествена галерия в София, показваше трите звезди с провокативно загатнати голи рамене и крака.
Телата им бяха закрити с голяма розова лента, която те символично „свалиха” на специална церемония в сряда.
Този път освен лице, поп-дивата стана и тяло на благотворителната инициатива.
Заедно с нея, в кампанията участват и телевизионната водещата Наталия Симеонова и актрисата Койна Русева. Трите дами се включиха по нетрадиционeн и смел начин в борбата с рака на гърдата, част от тазгодишната кампания на Ейвън България „От любов към живота”.
В продължение на една седмица билборд с гигантски размер, поставен на фасадата на Националната художествена галерия в София, показваше трите звезди с провокативно загатнати голи рамене и крака.
Телата им бяха закрити с голяма розова лента, която те символично „свалиха” на специална церемония в сряда.
Под лентата се виждаха красивите голи тела на звездите, прикрити само с розови тениски – символ на борбата с рака на гърдата.
Посланието на Мария Илиева, Наталия Симеонова и Койна Русева е, че не е модерно как си облечен, а как мислиш.
Гигантският билборд ще остане на фасадата на НХГ до средата на август като призив към всички български жени да облекат розовата тениска и да вземат участие в най-голямото благотворително събитие на 2006 г. – походът срещу рака на гърдата на 3-ти септември.
Тази година към каузата се присъединиха звезди като Максим Стависки и Албена Денкова, Гала, Орлин Горанов и много други.
В предаването „Имаш поща” по Нова ТВ те бяха официално приети в неформалния клуб за борба с рака на гърдата, основан през 2005 г., в който членуват над 20 български звезди, сред които Мария Илиева, Ива Екимова, Мартина Вачкова, Стефания Колева, Наталия Симеонова, Радост от „Огледала”, Йорданка Кузманова, Вергиния Минчева.
Посланието на Мария Илиева, Наталия Симеонова и Койна Русева е, че не е модерно как си облечен, а как мислиш.
Гигантският билборд ще остане на фасадата на НХГ до средата на август като призив към всички български жени да облекат розовата тениска и да вземат участие в най-голямото благотворително събитие на 2006 г. – походът срещу рака на гърдата на 3-ти септември.
Тази година към каузата се присъединиха звезди като Максим Стависки и Албена Денкова, Гала, Орлин Горанов и много други.
В предаването „Имаш поща” по Нова ТВ те бяха официално приети в неформалния клуб за борба с рака на гърдата, основан през 2005 г., в който членуват над 20 български звезди, сред които Мария Илиева, Ива Екимова, Мартина Вачкова, Стефания Колева, Наталия Симеонова, Радост от „Огледала”, Йорданка Кузманова, Вергиния Минчева.
„Близките ни хора са тези, които се радват и страдат наравно с нас - жените. Силната семейна подкрепата е тази, която би мотивирала всяка жена да обръща нужното внимание на своето здраве и да се пребори с всеки проблем, дори с рака на гърдата”, коментира лицето на кампанията Мария Илиева.
Средства във фонда за борба с рака на гърдата се даряват чрез закупуването на продукт от серията на Ейвън „Розова панделка”, в която за втора поредна година се включва и български артикул – розова тениска.
„Най-женската болест” – ракът на гърдата, е напълно лечим, когато се диагностицира навреме.
Въпреки това всяка година от рак на гърдата заболяват над 3 100 българки, а потенциални жертви са около 800 000.
Информацията и превенцията са най-добрият начин тъжната статистика да бъде променена.
През изминалата 2005 г. беше осъществена и най-мащабната до този момент кампания „От любов към живота”, в която бяха събрани и дарени над 155 000 лева, а над 4 000 жени се включиха във финалното събитие на проявата – поход „От любов към живота”.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
„Най-женската болест” – ракът на гърдата, е напълно лечим, когато се диагностицира навреме.
Въпреки това всяка година от рак на гърдата заболяват над 3 100 българки, а потенциални жертви са около 800 000.
Информацията и превенцията са най-добрият начин тъжната статистика да бъде променена.
През изминалата 2005 г. беше осъществена и най-мащабната до този момент кампания „От любов към живота”, в която бяха събрани и дарени над 155 000 лева, а над 4 000 жени се включиха във финалното събитие на проявата – поход „От любов към живота”.