Гражданите ще могат да подават сигнали и да търсят контакт с центъра на безплатната телефонна линия 0800 11 224 всеки делничен ден от 09.30 до 17.30 часа, както и в сайта www.transparency-bg.org, на електронния адрес на центъра alac@transparency-bg.org или по специално откритата пощенска кутия 72.
Центърът ще консултира гражданите, ако са нарушени правата им, за възможностите за противопоставяне на корупционно поведение.
Правната помощ е насочена изцяло към гражданите - как да напишат жалбата си и какви доказателства да представят към нея, и центърът няма да се занимава с процесуални действия - да представлява пострадалите пред съда или пред прокуратурата.
Постъпилите сигнали за корупция ще бъдат предавани на съответните институции, като центърът не се ангажира с поемането на анонимни сигнали от граждани.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.