В 10:00 ч. председателят на КТЗП ще даде брифинг за медиите, които ще могат да проследят инициативата през целия ден – разговори с потребители, експресни проверки по обекти и пр.
Пет инспектиращи екипа ще имат готовност да реагират веднага на сигнали на граждани, посетили приемната. Идентични срещи ще текат и във Варна, Бургас и Пловдив.
В приемната на КТЗП ще бъде разположена и “изложба” на стоки, иззети от търговската мрежа поради нарушения на Закона за потребителите - главно неточности в етикетирането.
По повод Световния ден на потребителите от 15 март започва работа и “Горещ телефон”. На цената на един градски разговор при обаждане на телефон 070011122 от цялата страна, гражданите ще могат да получат съвети и информация, както и да сигнализират за нарушения на търговци.
Продължават да действат и телефоните: 02 / 980 25 24 – за сигнали; 02 / 933 05 52 –за сигнали и съвети по Закона за туризма; 02 / 986 25 03 – сигнали, съвети по Закона за защита на потребителите и правилата за търговия.
Ако е необходимо да се подаде жалба срещу чужда компания относно сделка с международен елемент, сключена по интернет, трябва да се попълни econsumer.gov форма за жалби от сайта на КТЗП: www.ktzp.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.