Никога в България шофьорите няма да се научат на уважение към другите. Това е манталитет на роб , който не знае какво да прави със свободата си и си прави каквото иска .
отговорСигнализирай
39
Анонимен преди 6 години
70
Няма държава по света, в която правилата да се спазват, ако държавата със силата си не налага спазването им. Това важи и за правилата за движение по пътищата. Дали се спазват правилата или не, зависи само от структурата на държавата, която трябва да следи за спазването на правилата. Всичко останало е второстепенно и има смисъл да се дискутира, само ако държавата е наложила спазването на правилата.
отговорСигнализирай
38
Анонимен преди 6 години
60
В държавите, в които парвилата се спазват шофьорите не правят нарушения, защото са убедени, че ако направят нарушения, неизбежно ще бъдат санкционирани за него, а в България шофьорите са убедени в обратното. КАТ и зомбираните от КАТ в тези случаи казват: не може до всеки шофьор да има катаджия, което си е формена глупoст и никой не иска това.
отговорСигнализирай
37
Анонимен преди 6 години
40
При средно 200 милиона нарушения на ден в България, как да няма ПТП?! При това чужденците шофиращи в България са по-опасни от българските шофьори, така че тук е повече от ясно, че не става дума за възпитание, маталитет, култура или обучение, както ни манипулират катаджиите.
отговорСигнализирай
36
Обективен преди 6 години
32
Каквито и промени да се правят по закони, обучение, възпитание и т.н., докато КАТ санкционира само при едно на сто хиляди нарушения, както е от 28 години в България, няма да стане по-добре, по-зле ще става. Не трябва да се чака да стане ПТП, за да се санкционира някого, а много често това е невинния. Трябва да се направи така, че шофьорите да не правят нарушения, а от там и ПТП-та,т.е. ПТП-тата да станат рядкост. Това е огромната разлика между нормалното да няма ПТП-та и катаджийското да има ПТП
отговорСигнализирай
35
До 25 преди 6 години
50
Много си се объркал, че КАТ си затваря очите за "онези с големите джипове". КАТ изобщо го няма, за да си затваря очите за някого.
отговорСигнализирай
На първо място трябва да се убедят шофьорите, че ако извършат нарушение неизбежно ще бъдат наказани за него. Това е, което може да намали нарушенията 90-100 пъти. Чак тогава вече при в пъти по-малко нарушения и катастрофи, можем да мислим за състоянието на пътищата, за знаци и маркировки, които сега не отговарят на пътните условия, за безумната организация на движението и паркирането, за подготовката на шофьорите и т.н.
отговорСигнализирай
32
23 преди 6 години
33
Според мен трябва самите шофьори да се позамислят! Рядко се прибирам в България, но сега по празниците направо се шокирах. И най-странното е, че видях примерно хора качили жена, малко дете и т.н. и карат като луди - без да се спазва ограничения, маркировка, знаци, рисковани маневри и изпреварвания. Все едно са безсмъртни...То хубаво ама като ти се мре, няма защо да страдат невинни хора заради собствената ти глупост..
отговорСигнализирай
31
воевода преди 6 години
82
Оляха се от простотия. Ама ние сме за бой, че ги търпим и преизбираме!
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години