IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Война на пътя: Ще помогне ли Институтът по пътна безопасност?


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Никога в България шофьорите няма да се научат на уважение към другите. Това е манталитет на роб , който не знае какво да прави със свободата си и си прави каквото иска .
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Няма държава по света, в която правилата да се спазват, ако държавата със силата си не налага спазването им. Това важи и за правилата за движение по пътищата. Дали се спазват правилата или не, зависи само от структурата на държавата, която трябва да следи за спазването на правилата. Всичко останало е второстепенно и има смисъл да се дискутира, само ако държавата е наложила спазването на правилата.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
В държавите, в които парвилата се спазват шофьорите не правят нарушения, защото са убедени, че ако направят нарушения, неизбежно ще бъдат санкционирани за него, а в България шофьорите са убедени в обратното. КАТ и зомбираните от КАТ в тези случаи казват: не може до всеки шофьор да има катаджия, което си е формена глупoст и никой не иска това.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
При средно 200 милиона нарушения на ден в България, как да няма ПТП?! При това чужденците шофиращи в България са по-опасни от българските шофьори, така че тук е повече от ясно, че не става дума за възпитание, маталитет, култура или обучение, както ни манипулират катаджиите.
отговор Сигнализирай
36
Обективен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Каквито и промени да се правят по закони, обучение, възпитание и т.н., докато КАТ санкционира само при едно на сто хиляди нарушения, както е от 28 години в България, няма да стане по-добре, по-зле ще става. Не трябва да се чака да стане ПТП, за да се санкционира някого, а много често това е невинния. Трябва да се направи така, че шофьорите да не правят нарушения, а от там и ПТП-та,т.е. ПТП-тата да станат рядкост. Това е огромната разлика между нормалното да няма ПТП-та и катаджийското да има ПТП
отговор Сигнализирай
35
До 25
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Много си се объркал, че КАТ си затваря очите за "онези с големите джипове". КАТ изобщо го няма, за да си затваря очите за някого.
отговор Сигнализирай
34
Обективно
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Е точно тоз беше символ на корупцията в КАТ!
отговор Сигнализирай
33
На първо място
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
На първо място трябва да се убедят шофьорите, че ако извършат нарушение неизбежно ще бъдат наказани за него. Това е, което може да намали нарушенията 90-100 пъти. Чак тогава вече при в пъти по-малко нарушения и катастрофи, можем да мислим за състоянието на пътищата, за знаци и маркировки, които сега не отговарят на пътните условия, за безумната организация на движението и паркирането, за подготовката на шофьорите и т.н.
отговор Сигнализирай
32
23
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Според мен трябва самите шофьори да се позамислят! Рядко се прибирам в България, но сега по празниците направо се шокирах. И най-странното е, че видях примерно хора качили жена, малко дете и т.н. и карат като луди - без да се спазва ограничения, маркировка, знаци, рисковани маневри и изпреварвания. Все едно са безсмъртни...То хубаво ама като ти се мре, няма защо да страдат невинни хора заради собствената ти глупост..
отговор Сигнализирай
31
воевода
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Оляха се от простотия. Ама ние сме за бой, че ги търпим и преизбираме!
отговор Сигнализирай