IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Война на пътя: Ще помогне ли Институтът по пътна безопасност?


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
KAT - казват че съществува, ама никой не ги е виждал щото са само в храсталаците
отговор Сигнализирай
19
+++
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Тук нещета обикновено опират до едно - колкото са повече нарушенията, толкова повече са ПТП-тата. Занчи, ако искаме да намалим ПТП-тата, трябва да намалим нарушенията, а нарушени не се намаляват като се вдигат санкциите за тях записани в закона, които после да не се прилагат, както е в България. Нарушенията се намаляват, само когато санкциите се прилагат.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
От години сме сидетели, че държавата имитира дейност за намаляване на ПТП-тата, а те се увеличават, както и нарушенията. Имитацията на дейност се състои обикновено в искания за вдигане на санкциите в закона, а е световноизвестен факт, че голямите санкции записани в закона никога и никъде не са спряли нарушителите. Сега пак има имитация на дейност - създават този институт.
отговор Сигнализирай
17
Реалист
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
В другите държави, шофорите (българи и граждани на други държави) са убедени, че ако направят нарушение, НЕИЗБЕЖНО ще бъдат наказани за него и затова спазват правилата. В България същите шофьори (българи и чужденци) са убедени, че и могат да правят нарушения без да има наказание за тях. Този институт какво ще направи по въпроса? Май единсвеното, което ще направи е да ни отклонява вниманието в друга посока - образовнаие на шофьорите и т.н. простотии.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Ясно е какво няма в България - няма контрол за спазването на Закона за движение по пътищата. То и други неща липсват като добри пътище и т.н., но липсата на контрол е с толкова по-голяма тежест, че другите неща стават маловажни.
отговор Сигнализирай
15
Истината
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Истината е, че българските шофьори не се различават от шофьорите от другите държави по култура, манталитет, възпитание, подготовка за шофиране. Това много ясно се вижда, когато се сравнят как шофират шофьори от различни държави в една държава. Примерно български с австрийски шофьори да се сравнявт как шофират в Аастрия, после може да се сравнят и как шофират в България. Оказва се,че чужденците като шофират в България са най-опасните шофьори на пътя,а българите са най-примерните шофьори в чужбина
отговор Сигнализирай
14
Божееее
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ако ние шофьорите не си помогнем няма кой друг да ни помогне. Бъдете разумни мили хора.
отговор Сигнализирай
13
Истината
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Експерти по пътна безопасност в КАТ няма, нито сред сегашните, нито сред бившите служители на КАТ. В България основният проблем е КАТ, който от 28 години не работи. Заради неработещият КАТ се извършват над 95% от нарушенията в България, а тези нарушения са много - вероятно над 200 милиона нарушения средно на ден. КАТ санкционира за 1 на 100 хиляди нарушения и то често след ПТП, т.е. нищо не прави и това е проблем. Такива важни неща като състоянието на пътя и организацията на движението на фона н
отговор Сигнализирай
12
Гьобелсова политика
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Поредния ,,Институт,,създаден от ГЕРБ за манипулиране на общественото мнение !!!За пример -,,Института,,за дясна политика на Георги Харизанов!!
отговор Сигнализирай
11
Ганчо
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Институт направен от бивши величия, които искат да папкат от държавната софра. Слушайки какви цели си поставят може да се установи, че това е мъртво родена паразитна институция.
отговор Сигнализирай