В Национално тол управление са постъпили общо единадесет молби за възстановяване на суми при опит за покупка на електронна винетка.
Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена. Тези случаи са констатирани в първите дни на януари, когато имаше технически затруднения със системата, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура".Постъпилите молби са обработени - на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.
Случаят на семейството от град Пазарджик, за който съобщават медиите, е сред подадените единадесет молби, се уточнява в прессъобщението. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.