Инфлуенс маркетингът е най-модерният начин за реклама с оглед бума на социалните мрежи напоследък.
Неслучайно мнозина у нас следват световните тенденции, като предлагат своите аудитории за разпространение на реклама. Но, докато едни получават между 300 и 500 лв. на публикация, то други се радват на няколко хиляди лева премия. Това коментира интернет предприемачът Велизар Величков в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
„В западните държави и Щатите има инфлуенсъри, които годишно изкарват стотици и дори милиони долари. В България има хора, които получават по 5 000 – 10 000 лв. на публикация, но традиционно цената за платена публикация е между 300 и 500 лв.“, казва Величков.
Лазар Ангелов е най-успешният българин в този бранш със своите 15 млн. последователите във Facebook и още 6 млн. в Instagram.
Какво всъщност определя успеха на инфлуенсърите и как се формира тарифата им пред рекламодателите, може да научите от страницата на Bloomberg TV Bulgaria.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.