В днешния обзор на постъпилите сигнали от последните дни в платформата на HelpBook.info на първо място ще ви запознаем с сигнал за некоректно отношение към пътници от фирма-превозвач.
Наш потребител предварително платил двупосочни билети София - Ахтопол - София, за шест човека. На отиване всичко било нормално, но проблемите започнали, когато част от групата се отказали да ползват билетите за връщане.
Последвал телефонен разговор със служител на фирмата, но било обяснено, че не могат да възстановят парите за връщане, тъй като билета е ползван в едната посока. На гара Бургас станало ясно, че билетите вече платени от групата един път, са продадени на други пътници.
След разговор с шофьора и сътрудничката му разбрали, че съдействие няма да получат. Гражданинът отправя апел към Комисия за защита на потребителите за съдействие за възстановяване на сумата, която никак не е малка и е взета два пъти за едни и същи места от некоректната фирма.
С липса на всякакво съдействие се сблъскал друг наш потребител в столична болница. В сигнала към нас той описва безхаберното отношение на работещите в 1 МБАЛ, при крайно наложителна и спешна ситуация по приемането на дъщеря му за болнично лечение: „Сблъскахме се с изключително пренебрежително отношение на част от персонала. Бяхме прехвърляни от регистратура на регистратура, от кабинет на кабинет. След безплодното висене от половин час пред каб. 9 и неглежирането на зададените от нас въпроси към преминаващите лекари и сестри, установихме, че помощ в тази болница едва ли ще получим“, пише той.
Същият гражданин изпраща втори коренно различен сигнал, отново към Министерство на здравеопазването. В него той изказва искрените си благодарности към екипа на УМБАЛ Царица Йоанна – ИСУЛ. Изказва възхищенията си към компетентното, професионално, мило и адекватно отношение на целия персонал и благодари за оказаната своевременна помощ като изброява съдействалите поименно.
Завършваме днешния обзор със снимки от дюните край курортния град Созопол. От тях се вижда, че никой не се грижи за почистването им и из изсъхналите треви се виждат боклуци от всякакъв вид. Нашият потребител изисква отговор от компетентните органи на Община Бургас кой упражнява контрол, как се чисти плажа и изобщо чисти ли се.
Ако видите нередности или проблеми, не се колебайте да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.