Между 500 и 1000 потребители средно на ден отчитат за кампанията на БДЖ "Чети във влака".
Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата, като предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач.
За улеснение на читателите разнообразният избор на книги вече е разделен на четири основни категории, съобщиха от БДЖ.
БДЖ съвместно с български издателства започна кампанията в края на месец юли. Тя цели да стимулира четенето на електронни книги по време на пътуване.
Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на "Чети във влака".
Всеки автор и издателство могат да се включат в инициативата, като се свържат с БДЖ на официалната електронна поща: bdz@bdz.bg.