Над 3000 абонати са подписали договор "Лоялен клиент" с местната "Топлофикация", съобщи изпълнителният директор на дружеството Любомир Спасов.
Контрактът предвижда сумите за парно и топла вода да се издължават на 11 равни вноски, изчислени на база потребление на топлинна енергия от предходната година.
Отпада ежемесечната 5-процентната отстъпка, която досега гражданите с договор "Лоялен клиент" получаваха при погасяване на задълженията в срок.Те ще ползват отстъпка от 30 процента от първата и 11-тата вноска. С 10 на сто по-малко ще плати и всеки абонат, който издължи наведнъж всички 11 вноски.
Преподписването на договорите "Лоялен клиент" ще продължи до края на октомври. От условията на контракта може да се възползва всеки редовен платец, също и абонатите със сключено споразумение за разсрочване на старите задължения. Договорите са валидни до 31 август догодина, съобщи БТА.
Договорът "Лоялен клиент" бе въведен за първи път в Перник през 2015 г. при цена на отоплението 1 лв./кв.м жилищна площ и 15 лв. месечно за топла вода, независимо от консумацията. Тогава в града бе регистриран пик в интереса към централното парно отопление.