IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Скандално: Сузанита - успешен маркетинг продукт?

Студенти от УНСС умували над въпроса "Коя е тя и защо съществува?"

Снимка: Bulgaria ON AIR

Снимка: Bulgaria ON AIR

16-годишната Сузан Мурад, известна като Сузанита, рядко влиза в час, съдейки от профила ѝ в социалните мрежи. Вместо това тя често се замесва в скандали.

Дъщерята на Орхан Мурад отмаря на почивка в Египет. Докато обикаля около пирамидите, качена на камила, студените в УНСС, този вторник се наложи да отговорят на въпроса - "Коя е тя и защо съществува?".

Въпросът бил част от уводната лекция на доц. д-р Александър Христов от Факултета "Международна икономика и политика" на УНСС.

С него той не искал да обиди невръстната изпълнителка, обясни пред Bulgaria ON AIR преподавателят.

Доцентът показал Сузанита като пример за успешен маркетинг продукт, който съществувал заради потребността на обществото ни, от хора като Сузанита.

Нетрадиционната лекция на УНСС предизвика полярни мнения в социалните мрежи. Самата Сузанита се похвали с признанието в своят Instagram профил.

От Университета нито пожелаха, нито отказаха да коментират темата публично. Според доц. Христов примерът за известността на 16-годишното момиче е показателен маркетинг феномен.

Певицата Сузанита донякъде прикова медийното внимание със скандали, нехарактерни за непълнолетна тийнейджърка, очевидно подкрепени от семейството ѝ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата