Служител на УниКредит Кънсюмер Файненсинг, който работи в търговски обект в София, е дал положителен тест за COVID-19, съобщиха от финансовата институция, цитирани от Bloomberg TV Bulgaria.
В съответствие с инструкциите на здравните власти, обектът, в който е работил служителят, е почистен и дезинфекциран.
УниКредит Кънсюмер Файненсинг се е свързала със служителите и е в процес на свързване с клиентите, за които имат данни, че са били в скорошни контакти със заразения, като ги е посъветвала да се поставят под карантина в продължение на 14 дни и да следват стриктно инструкциите на здравните власти.
УниКредит в България въведе редица предпазни мерки през последните седмици:
- насърчават се служители, които не са от банковата мрежа, да работят от дома си, като им осигурява условията за това;
- Работи се активно, за да се осигури широк набор от банкови услуги по сигурен и бърз начин, без да е необходимо посещение на филиал;
- Във филиалите клиентите са приканени да спазват препоръчаната от властите дистанция от 2 метра един от друг и от служителите; служителите във филиалите са с предпазни маски и ръкавици, а във филиалите са осигурени допълнителни часове за почистване и дезинфекциране.
- УниКредит Булбанк увеличи лимита за безконтактно плащане без въвеждане на ПИН на 100 лв., което допълнително ще сведе до минимум контакта на клиентите с всякакви повърхности при покупка.
- Още от 22 февруари 2020 г. УниКредит въведе групова забрана за пътувания. Тя беше в допълнение към прилаганата по-рано забрана за бизнес пътуване до, от и в Азия и от и в засегнатите райони в Северна Италия.
Банката ще продължи да следи активно ситуацията и да координира действията си спрямо нея, се посочва още в съобщението.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.