"Книжният бранш е един от най-засегнатите, тъй като доста от обектите са затворени. На хората им трябваше известно време, за да се ориентират към онлайн книжарниците. Книжният бранш, който е много консервативен, се учи как да бъде дигитален", каза в ефира на "България сутрин" директор "PR и маркетинг" на издателство "Сиела" Темз Арабаджиева.
По думите ѝ хората са успели да се ориентират към онлайн пазаруването на книги, както и към купуването на онлайн книги.
"Не се наблюдава голяма разлика в това, което хората предпочитат да купуват, но има по-голям интерес към помагала и детска литература", добави Темз Арабаджиева в ефира на Bulgaria ON AIR.
Според нея всички издателства са прибегнали до инструмента намаляване на цените.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.