Следващата седмица НЗОК пуска мобилно приложение за връзка с гражданите. Тези, които желаят да го ползват, ще получават съобщения на своите телефони и ще имат възможност да оценят получените медицински услуги, пишат от БНР.
Здравноосигурените граждани, които желаят да се възползват от новата възможност, трябва да инсталират приложението на мобилните си телефони чрез QR код, който е достъпен на страницата на касата.
Съдадена е рубрика"ОБРАТНА ВРЪЗКА" и чрез нея гражданите ще могат да споделят мнението си за здравните услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките. Приложението не изиска споделяне на лични данни или такива за лечебното заведение, в което хората са били на преглед, изследвания или лечение. Анкетата може да се попълва по всяко време, след като пациентът излезе от контакт с лечебното заведение.
В момента приложението се тества и се очаква да заработи в началото на следващата седмица.