Най-нормалното след извършване на извънреден или планов ремонт е да се възстанови настилката на терена и дори да личат видими подобрения. За съжаление, за пореден път това не се случва - този път сигналът в платформата на Helpbook.info е от столичния квартал "Младост" 1А.
Ето какво ни пише нашият възмутен потребител: „След като извършиха ремонтните си дейности, заровиха и асфалтираха алеите, които бяха разкопали. За съжаление, състоянието на тези алеи след предполагаемото им възстановяване е почти толкова покъртително, колкото и преди да ги асфалтират. Новият асфалт е положен почти като гърбица и не покрива изцяло засегнатите от ремонта площи, части от които се превърнаха в отвратителни кални локви. Вярно е, че децата обичат да скачат в кални локви, но силно се съмнявам това да е била идеята на това недоразумение. Настоявам като община да предприемете мерки, при необходимост ремонтът да се инспектира и алеята да се възстанови, без значение от общината или Софийска вода, минимум във вида ѝ преди ремонта, а именно без локви и кал".
Сигнализираха ни за закупени негодни за консумация козунаци от търговска верига в Силистра. Желанието на автора е същата да бъде санкционирана и наказана с глоба и акт, тъй като закупените продукти били мухлясали и с изтекъл срок на годност.
Получихме сигнал за отвратително отношение от служителите в пощата в Горни Лозен. „Невдигане на телефон с часове, отказване да се даде информация по телефон за пратки, грубо отношение, но за сметка на това без да пропускат обедната си почивка и края на работния ден в 5ч. Някои пощи работят до 8 ч. Безобразно е в пандемия да няма дистанционна информация за пратки, включително липсващи или изгубени такива. Що за отношение на телефона? Каква е тая ревизия?! Колко време трае - седмица? Месец? Постоянна?“, гласи оплакването.
За финал на днешния обзор избрахме сигнал с молба за реакция от отговорните органи по повод паднал пътен знак на тротоар, в близост до спирка на градския транспорт, който преседява там повече от година. Както е видно от прикачените снимки, това създава както неудобство за преминаващите пешеходци, така и опасност от препъване и нараняване.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.