IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Условията на пламналия ферибот били отвратителни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
да не се сърдят, но
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Никога няма да има доволен шофьор! Преди време един българин шофьор се беше се присламчил на пристанището в Гент, като видя че има българи. Почна да се храни на кораба, почна да дава оценки кой моряк как работи, почна да иска цигари, ама от безмитните...Този беше към някаква пловдивска фирма и чакаше там обратен товар. Добре, че капитанът беше наш и не го изпъди, прошляшка работа
отговор Сигнализирай
9
Русия
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
8
Бай Пешо
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Дори и да е така както описвате, не е пламнал от това. От мръсни чаршафи кораб се не пали. Да не е имало някоя електрическа кола на борда, която да се е запалила. Пак късмет че е пламнал близо до бряг. Ако беше пламнал на средата на Адриатика, тогава щяхте да видите жертви.
отговор Сигнализирай
7
един
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Пътувах с тази компания и този или подобен фери преди няколко години от Игуменица до Бари. Каютата беше пълна скръб, мръсно навсякъде, запушени мръсни канали.
отговор Сигнализирай
6
Тираджията
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Имам 1000 пътувания по тоя маршрут,условията не са такива каквито ги показват по телевизията.Може би има една две стай да са ги забравили да изчистят понякога.Екипажа са много приятни хора.И нов да беше ферибота,като тръгне огъня как можеш да го спреш?
отговор Сигнализирай
5
зАз
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Да не излезе, че са го "утилизирали" за Застраховка?
отговор Сигнализирай
4
Обективно
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Пътувах с този ферибот. Не е толщова зле, колкото се опитват да изкарат. Според мен причината е диверсия.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Странно как въобще са позволили да останат хора в МПС-тата.. освен ако не са били паркирани на открита палуба. А на всичките големи фериботи е практика мпс-тата да се паркират на една боя разстояние от всяка една страна. Също така е практика при потегляна на по-дългите курсове да се прави разяснение къде са сборните пунктове, къде се намират спасителните жилетки, какви са видовете аларми... само дето никой не взима на сериозно това (като "театъра" на стюардесите).
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Кофти история, баща ми е шофьор и ползва ферибот между Германия и Швеция, казва че си е направо кеф. Дремнеш, хапнеш изкъпеш се като нормален човек. Много кофти за тези работници, тъжна работа.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Нещо като БДЖ сигурно. Ужасно условия за пътуване.
отговор Сигнализирай
Новини