IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Варненски лекар към дете: Млъкни, лигла, писнало ми е от такива като теб

В Helpbook получихме сигнали за храна с намален грамаж и мърляво свършена работа

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Преди няколко дни чрез платформата на Helpbook.info ви запознахме със сигнал, касаещ проблемен участък в район „Възраждане“. Последва реакция и ето какво бе предприето по въпроса, описано в нов сигнал: "На 17.01.2023 г. в беше извършен опит да бъдат коригирани безумията, сътворени по-рано от същия район „Възраждане“, който опит, ако не беше тъжен, щеше да бъде много комичен. По-конкретно, през деня беше запълнена с плочки една малка част от калното петно върху тротоара, беше разбит старият дънер пред пешеходната пътека и някак върху неговите корени беше закрепена млада фиданка. Напълно безумно и неразбираемо за мен а вероятно и за останалите граждани. Логично, последва поредица от иронични коментари и видео колажи в социалните мрежи на тема „компетентността на ръководството в район "Възраждане" и една конкретна политическа партия“. Вероятно служителите в общината са много заети да прекарват значителна част от работното си време в споменатите социални мрежи, защото още същия ден до вечерта животът на току-що засадената млада фиданка рязко приключи. Грозната картинка в края на пешеходната пътека си остана. Кофите за боклук също си останаха непосредствено до пешеходната пътека. Опасностите от инциденти с инвалиди и слепи хора, преминаващи през пътеката, също си останаха. За пълнота на изложението съм приложил необработени снимки, потвърждаващи развитието на случая.

Във връзка с изложеното по-горе бих искал да получа конкретни отговори на следните въпроси:
1. Кой плаща за времето, труда и всички изразходвани материални ресурси при така създалата се развръзка?
2. Конкретно по дати и дейности - какви суми са платени за всяка стъпка по „облагородяването“ на района от самото начало?
3. Как и кои служители ще понесат отговорност за очевидно лошото планиране и изпълнение?", се пита в сигнала.

Писаха ни за ужасно грубо отношение на лекар към дете във варненска болница: „Влязохме в кабинета на лекар от поликлиника "Света Анна" с петгодишната ми дъщеря, тя плачеше от страх. След което последваха заплашителни и груби думи от въпросния доктор. Започна да крещи на дъщеря ми - "млъкни, лигла, не си възпитана, писнало ми е от такива като теб". Започна да ръкомаха с пръст пред лицето й и да я заплашва, че ще стане лош, ако не млъкне. След което го попитах-докторе какво е това държание от вас, и той се обърна с думите - коя съм била, че да му казвам как да се държи. Изгони ни от кабинета. Подадох жалба при управителя на поликлиниката. Моля да се вземат необходимите мерки“.

Получихме оплакване, адресирано към БАБХ, относно грамаж на поръчана храна от софийски ресторант. Каква била изненадата на нашия потребител, когато решил да претегли храната на кухненската си везна - разликата от обявеното в сайта на ресторанта била цели 300 грама. След обаждане по телефона и поискана компенсация, последвало обещание за връщане на отговор, което така и не последвало.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info!
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата