В днешния обзор на получените сигнали в платформата на Helpbook.info ще ви занимаем с транспортните неволи, на които са подложени пътниците в столичния градски транспорт. Наш потребител пътувал с тролей, който подминал и не спрял на спирката му заради опасно бърза скорост.
Ето какво последвало: „Като спря на следващата спирка му казах, че е хубаво да спира на всички спирки, но той ми каза - "Ще си карам, както искам, защото нас никой не ни контролира". "Закъснявам с графика". Тогава го попитах дали това иска да го каже и във видео и той най-нагло каза - ДА. След като почнах да го снимам промени версията си, че няма как да кара бързо и че не иска да го снимам. Междувременно натиска газта и спря рязко с цел да падна, като по този начин застраши и здравето на другите пътници в тролея. Това наложи да подам сигнал на телефон 112. След 20.30 часа дойде екип на полицията на обръщалото на автобусите и тролеите срещу магазин Практикер. Междувременно вашият шофьор се обади на неговите началници и каза, че съм го НАПАДНАЛ. Неговата нагла лъжа, за която ще заведа дело срещу лицето, може да се види при преглед на видеозаписите от вашите камери. Дори не сметна за нужно да се извини, че се държа нагло, кара бързо, пропусна спирката и накрая и излъга! Вас не ви ли е срам от такива служители?“
С автобусите по може би най-дългата линия в града редовно има проблеми. Ето какво ни пише потърпевш: „Автобус 111, който по разписание трябва да бъде в 7:04 на спирка Люлин 3, не мина. Мина следващият в 7:09, но дойде малък автобус, който вече беше пълен и съответно се препълни на следващите три спирки. Някои хора дори не успяха да се качат. Редовно по тази линия в пиковите часове се пускат малки автобуси, което прави возенето в тях трудно търпимо. Освен това пътниците, които се качват на Филиповци и Суходол, рядко използват превозни документи. В допълнение на това често се случва автобусите по линията да имат технически проблеми, което допълнително нарушава нормалното пътуване с линия 111“, разказва в сигнала нашият потребител.
Според друг наш потребител придвижването с обществен транспорт в пик часовете в Студентски град е меко казано ужасно: "Този презастроен квартал няма как да се обслужва само от автобуси 94, 280 и 294. Трябва да се пусне поне още една линия, която да пътува до метростанция Г.М.Димитров.“
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.