Напоследък забелязваме зачестяване на сигналите, които пристигат в платформата на Helpbook.info по повод проблемите, с които се сблъскват ползващите градски транспорт в столицата.
Наш потребител сигнализира за нарушено разписание на автобусна линия 111.
„Чаках 18 минути (според информацията на електронното табло) линия 111 на спирка акад. Александър Теодоров-Балан, на 20.10.2024 г. (неделя). По разписание от сайта на Столична градска мобилност, автобусът трябваше да е на спирката в 14:48. След достигане до 0 минути, времето на таблото се промени на 20 минути. За всеки случай изчаках още 2-3 минути, но автобусът така и не се появи.“
Друг наш потребител съобщи за липсата на два автобуса по линия 314 в час пик, въпреки информацията в разписанието на ЦГМ. Според автора на сигнала това не е изолиран случай, а се случва редовно - в час пик масово не идват автобуси, а когато дойде следващият, той е препълнен и няма място за всички.
Сигнализираха ни за нарушено разписание по линия 98, която обслужва жителите на село Железница: „Обаждайки се на информационен телефон, ме информираха, че има 60 минутно закъснение в разписанието, което не бе посочено в сайта на градска мобилност. Операторът също не бе любезен. Абсолютно некоректно отношение! Няма да влизам в подробност за понесените щети. Моля за становище.“
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.