IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Железопътният сектор с ключова роля в съвременната икономика


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
То хубаво ама след ташя разсипия която имаше последни години в БДЖ...
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Скоро ходих до Еленския Балкан. Там видях и една от многото изоставени железопътни линии в България която до 2002г е свързвала Горна Оряховица и град Елена. В тази линия навремето са вложени много пари и труд. Заедно със закриването ЖП линията започва и масовото обезлюдяване. Подобно нещо видях и в град Габрово където пък са нарязали за скрап цялата инфраструктура на товарната гара, крановете и всичко. Сега там е гора а по нагоре на мястото на "обръщалото" има търговски център и Лидъл.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ама ние имаме жп т само транспорт ли? Отново бля бля ,лъжи и глупости+голи обещания.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
Бърз влак със 160 км .ч е имало още през 1980 година , ама тихо сега , че социализма е бил много лош .
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Само празни приказки. БДЖ е практически фалирало. Проектите на НКЖИ се движат много бавно и всичко е в неопределено бъдеще. Кажете в конкретика, кога ще може да се пътува нормално между големите ни градове с влак? Не говорим за високоскоростни железници, тук няма такива.Преди 40г, през 80-те години от София до Бургас бе за 4:30ч, през Карлово.
отговор Сигнализирай
Новини