Обучение за социална, комуникативна и поведенческа компетентност на персонала си започва БДЖ, съобщиха от дружеството.
Според начертания план кондукторите и продавачите на билети трябва да станат доста по-любезни и общителни с клиентите.
Същото обучение ще трябва да преминат и заемащите длъжността началник-влак и багажен касиер, както и служителите на гишетата "Информация" в железопътните гари.
А за да не забравят наученото, от БДЖ ще раздават на служителите си и изготвени брошури с теми от учебната програма.
Общо около 2000 души ще преминат през това обучение в периода от 10 август до края на ноември 2009 г.
Целта е да се усъвършенстват уменията на персонала по пътнически превози за общуване с клиенти, действия при критични ситуации, способност за бърза реакция и вземане на адекватни решения, уточниха от БДЖ.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.