IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Познава ли българският потребител правата си?

Конференция търси допирните точки фирми–институции–потребители

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

 

Има ли българинът активно потребителско самосъзнание?

Познава ли българският потребител правата си?

Знае ли как може да ги защитава и към кои институции да се обърне за съдействие?

Отговорите на тези въпроси ще бъдат търсени на 18 септември в рамките на потребителската конференция "Превенция".

Тя се организира от създателите на центъра за оплаквания Izlugan.com и Превент Холдинг и с подкрепата на еврокомисаря по въпросите на потребителите Меглена Кунева.

В средата на месеца на една маса ще седнат фирми, институции, потребители и клиенти, за да дискутират и представят различни начини и механизми за защита на потребителските права.

"Идеята да бъдат събрани на едно място представители на държавните институции, медиите и на неправителствените организации и да се разгледат реалните проблеми на потребителите е отлична и се надявам да доведе до осезаеми ползи за българските потребители", отбеляза Кунева.

Организаторите твърдят, че "Превенция – потребителската конференция" е само началото на поредица активности в посока информиране на широката общественост и възпитаването й на потребителско самосъзнание и потребителска култура.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата