Има ли българинът активно потребителско самосъзнание?
Познава ли българският потребител правата си?
Знае ли как може да ги защитава и към кои институции да се обърне за съдействие?
Отговорите на тези въпроси ще бъдат търсени на 18 септември в рамките на потребителската конференция "Превенция".
Тя се организира от създателите на центъра за оплаквания Izlugan.com и Превент Холдинг и с подкрепата на еврокомисаря по въпросите на потребителите Меглена Кунева.
В средата на месеца на една маса ще седнат фирми, институции, потребители и клиенти, за да дискутират и представят различни начини и механизми за защита на потребителските права.
"Идеята да бъдат събрани на едно място представители на държавните институции, медиите и на неправителствените организации и да се разгледат реалните проблеми на потребителите е отлична и се надявам да доведе до осезаеми ползи за българските потребители", отбеляза Кунева.
Организаторите твърдят, че "Превенция – потребителската конференция" е само началото на поредица активности в посока информиране на широката общественост и възпитаването й на потребителско самосъзнание и потребителска култура.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.