"Бойко Борисов трябва да си наложи 100 дни мълчание, да спре да е централен говорител на всичко в държавата, за да се чуят експертните гласове около него".
Това заяви Георги Лозанов от фондация "Медийна демокрация" при представянето на докладите от наблюдението на медийте през последните месеци.
"Борисов продължава да прави политиката като спектакъл, оставайки неоспорим лидер по присъствие в медиите", каза той.
По думите на Лозанов говоренето на "ти" с медиите индентифицира проблем у премиера.
"Хората са свикнали премиера да е непрекъснато пред очите им и когато изчезне за миг това предизвиква страдание", анализира на свой ред доц. Орлин Спасов.
Според него Борисов е осъзнал властовия потенциал на медиите и се стреми да ги запълни.
Получава се ситуация, като че ли властта се упражнява директно от екрана на медиите.
Трите ключови думи през август във всекидневниците са “Бойко Борисов” , “Сергей Станишев” и “Мадона”, отчитат още експертите.
“Няма по-отблъскваща картина от това медии, които се ласкаят от това че са фамилиарни със властта”, коментира още Орлин Спасов.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.