IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Якото четене" на TeenProblem.net стартира

Кампанията ще популяризира четенето сред младите

 "Якото четене" на TeenProblem.net стартира

Младежкият сайт ТееnProblem.net стартира инициатива за популяризиране на четенето сред младите. Кампанията „Якото четене”  се провежда на специален промосайт http://www.teenproblem.net/iakotochetene/  и протича под формата на игра.

В нея на потребителите са задавани въпроси, свързани с определен набор книги с художествена тематика, както от български така и от чуждестранни автори.
 
"Якото четене е една дългосрочна инвестиция за повишаването на грамотността, интелигентността и общата култура на младите хора в страната. TeenProblem.net всеки ден се радва и задоволява нуждата от информация и актуални съвети на над 45 000 млади хора. Ние съзнаваме отговорността, която поемаме пред подрастващите, младите и всички потребители, преминали през нашите страници през последните 8 години.

Ето защо решихме да инвестираме в тях и в т.нар. бъдещо поколение - това, което ще ни управлява, това, което ще взима важните решения след време. Не на последно място за нас четенето и грамотността са въпрос за запазване на идентичността и дори въпрос на национална сигурност”, коментира целта на инициативата Александър Ненов, основател и мениджър на сайта.
 
Всеки, който иска да се включи в инициативата, може да отговаря на въпроси или да предлага такива, като за всяко свое действие в промо сайта потребителят ще трупа точки по определени критерии.
 
Седмица след старта на играта в „Якото четене” са се включили 1738 потребители, дали 36 346 отговора. Самият  промо сайт е регистрирал над 300 000 импресии (по данни на Google Analytics).
 
За най-активните потребители в края на кампанията ще бъдат раздадени специални награди. Всички участници, минали определен минимум точки, ще бъдат включени в томбола за допълнителни награди, като са предвидени и множество поощрения.
 
Краят на кампанията – 15 март, ще бъде отбелязан с пресконференция и събитие в известна столична книжарница, в която ще се връчат наградите на победителите от играта.
 
Кампанията "Якото четене" е подкрепена от Microsoft и Samsung.
 
Партньорите на инициативата са издателствата Хермес, Кръгозор, Унискорп, Ера, Емас, Егмонт България, Сиела, Колибри, ИнфоДар, Изток-Запад.
 
В кампанията участват и вериги книжарници: Пингвините, Сиела, BOOKTRADING и Хермес.
 
Медийни партньори на инициативата са : "Аз чета",  Dnes.bg и T.BOX.

Teenproblem.net  стартира преди 8 години, а през 2007 става  част от портфолиото на Инвестор. В момента Teenproblem.net има над 85 000 регистрирани потребители и 45 000 уникални посетители дневно.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата