От 30 на 90 дни да се увеличи срокът, в който клиентите на ЧЕЗ могат да обжалват сметките си за ток.
Това предвиждат промените в общите условия за дейността на електроразпределителното дружество, които бяха представени на днешното заседание на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР).
Предложението предвижда още да бъдат увеличени и компенсациите, които клиентите на дружеството ще получават за спиране на тока по вина на дружеството.
Досега за първите 12 часа без електричество клиентите на ЧЕЗ би трябвало да получат 20 лв. компенсация, а за всеки следващи 12 часа – по 10 лева.
„Сега се предвижда за първите 12 часа компенсацията да е 30 лв., а за всеки следващ 12-часов период – по 20 лв.“ , коментира директорът на направление "Регулация" в "ЧЕЗ България" Огнян Нечев.
Промените предвиждат още връщане на надвзети суми със законовата лихва.
От ЧЕЗ са съгласни с промяната, ако надвзетите суми са по вина на дружеството при грешка във фактурата, коментира Нечев.
Промяната на общите условия за дейността на ЧЕЗ се е наложила заради подаваните от клиентите жалби, уточниха от ДКЕВР.
Предстои те да бъдат окончателно одобрени на закрито заседание комисията на 19 април.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.