IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как се преодолява трудността при учене на езици?

След 30 г. няма да има езикова бариера, разделяща хората

Как се преодолява трудността при учене на езици?

Езикът не е просто математика – една дума е равна на друга дума. В него е заложена самата култура на държавата, която го използва. Има много фрази, които са характерни за определена държава и нямат превод на друг език. Същото е и с думите – не всички имат превод на друг език. Това коментира Иван Манев, създател на WORDDIO, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. 

„Според мен до следващите 30 години всички ще говорим английски език и именно затова, след около 30 години няма да има езикова бариера“.

Манев сподели, че преди години му се е наложило за много кратко време да подобри своите знания по английски език. Започнал да посещава курсове след работно време, но това не му помогнало. Записал се на курсове в чужбина, но най-голяма трудност за него си останало запомнянето на отделните думи.

„Първоначално започнах да записвам сам себе си на принципа на фалш картите. Записвам на единия и на другия език и след това слушам записите, докато например шофирам. Моето произношение не е правилно и се оказа, че това не ми помага. Хрумна ми, че не може да няма подобно приложение, което да ми позволява да уча докато съм в движение. Всички съществуващи такива приложения бяха интерактивни и не вършеха работа, когато си в движение. Докато не направих приложението, нямаше такова, което да не бъде интерактивно“.

За по-малко от година приложението WORDDIO има над 30 000 сваляния. То предлага 34 езика и с тази база от думи покрива над 90% от говорящото население на света. В топ 5 на страните, които имат интерес към него, са Англия, Германия, Испания, САЩ и Канада. Най-предпочитан е английският – 80% от потребителите са свалили приложението, за да го учат.

„За потребителите всичко трябва да е максимално ясно, лесно, разбираемо – в първото приложение, което разработихме не бе така. За достигане до потребителите сега използваме изцяло социалните медии. Имаме развита Facebook страница с около 8000 последователи, в Twitter те са около 6000, както и в Instagram. От съвсем скоро, заедно с моите деца, развиваме YouTube канал на WORDDIO”.

Създателят на приложението разказа, че до този момент приложението се е използвало по начин, по който след еднократно заплащане се отключва един език. След проведена анкета с потребителите и проверка не техните желания, решават да въведат промени. Съвсем скоро приложението ще може да се използва с месечен абонамент, който отключва всички езици, но ще запазят и плановете, които използват потребителите им сега.

„В момента отново сме в етап на пауза в рекламирането, за да направим нови подобрения и от септември да стартираме отново с тези подобрения, които нашите потребители пожелаха. Не се позиционираме само на българския пазар - на него основно рекламираме. Скоро правих инфографика за резултатите ни за 6 месеца и тогава, на шестия месец, имаше само 10 държави в целия свят, които не са свалили приложението“.

Манев сподели още, че те не се позиционират като конкуренти на езиковите школи, а напротив – искат да се позиционират като техни партньори. 

Вижте повече на Bloomberg TV Bulgaria. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Образование
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата