Пргорамите трябва да бъдат генерално променени след 7 клас. Оставете учениците да изберат 5-6 предмета, които да учат наистина както трябва. Неща, които ги интересуват. Достатъчно големи са да изберат. Не ги товарете със 100 неща, с непрекъснати тестове, губи-време проекти, и безумни количества домашни по всичко. Как Ви се струва учебен ден от 8-18 и от 19 нататък до 1-2 писане на домашни?!?!?! Това е ежедневието на моето дете!!!! КОШМАР!!! И накрая масово са на уроци за университет!
отговорСигнализирай
4
Я, разследващите преди 2 години
30
Журналисти, направете проучване колко държавни служители си клатят краката в МОН и на колко мафийки са се групирали и ще ви стане ясна картинката: М. на учебниците, М. на проектите, М. На назначаването на ФЕОДАЛИ -ДИРЕКТОРИ, М. на ремонтните дейности, М. .........
отговорСигнализирай
3
132 преди 2 години
60
Оценяването се извършва по следния начин: влиза се в платформа, слага се отметка "приемлив", защото ако се отметне "неприемлив" трябва да се напише обяснение, а за да се напише обяснение трябва да се прочете учебника или програмата (каквото се оценява) и МОН си мисли, че се върши голяма работа, всичко е имитиране на дейност
отговорСигнализирай
С други думи прехвърляне на отговорности... Ако МОН започне да си върши работата както трябва, то тогава би следвало да има и ефект. Отговорност на МОН е да подбере онези специалисти които да анализират ситуацията и да предложат най адекватното съдържание на учебния материал след допитване до РУО или учителски организации, а не да събират учебници от знайни и незнайни автори и издателства и учителите да си избират някакъв *** сред талаша.
отговорСигнализирай
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години