IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Танкер горя във Варна


Обратно в новината

Коментари Коментари

6
Hristov
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Корабът не е танкер, а хладилник. Пожарът горя във втори хамбар, над презен горивен танк (резервоар). И флагът на кораба е Холандски Антили, а не холандски (има разлика), както пише в повечето меди.
отговор Сигнализирай
5
Стария
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
....МНОГО МИ НАПОМНЯ СЛУЧАЯ С ТАНКЕРА ЕРМА ПРЕЗ ДАЛЕЧНАТА 1976Г . АКО НЕ МЕ ПОДВЕЖДА ПАМЕТТА...
отговор Сигнализирай
4
ИНТЕРЕСУВАЩ СЕ
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За пореден път репортерите на БГНЕС доказват ниското си ниво на професионализъм.Вярно,корабната терминология е доста специфична,но незнанието не е оправдание за журналистите.Ако на тях знанията им не са достатъчни ,би трябвало да намерят хора,които знаят за какво става въпрос.Защо твърдя това? 1.От заглавието научаваме,че е горял танкер.От второто изречение обаче научаваме,че е горяла изолацията на хамбара.Това са две взаимно изключващи се твърдения,защото танкерите нямат хамбари,а товарни танкове.Те пък нямат изолация.Изолация имат само хамбарите/трюмовете/ на хладилните кораби.Та какъв кораб е горял?-танкер,сухотоварен или хладилен- журналистът е трябвало да си изясни преди да седне да пише.Другият начин е по-лесен - да не влиза в тази конкретика,а в първоначалния етап само да съобщи , че е горял кораб в КРЗ-Варна. 2.От първото изречение научаваме,че горящият холандски кораб бил в сухия док на завода.От снимката обаче се вижда ясно,че корабът се намира в плаващ док.Разликата между сух и плаващ док е много голяма! В този случай журналистката трябваше само да маркира,че горящият кораб се е намирал в док. Има и други неточности в написаното,но е безсмислено да ги коментирам повече.Ако журналистът/ката желае да ги посоча,ще откликна на молбата. Интересно ми е да науча напр.следното:1.Коя е причината за пожара? 2.Изолацията на хамбара ли е горяла или нещо друго? 3.Имало ли е разрешително за извършване на огнева работа?4.Техническият ръководител на кораба знаел ли е,че там ще се извършват огневи работи и ако е знаел- какви мерки е взел за гасене в случай на пожар?5.Имало ли е дежурен пожарникар на кораба и ако е имало той ли пръв е започнал да гаси докато дойдат основните огнеборци? 6.Хубаво е,че пострадали няма!Какви са обаче щетите от пожара и от действията на пожарникарите за загасването му? Това са най-важните въпроси,които вълнуват варненци.Да не забравяме,че това е един от най-добре работещите заводи в града,който дава препитание на много семейства,защото заплатите тук са най-големи-средната заплата е над 1000 лева. Желателно е човек от ръководството на завода да направи изявление пред медиите.Да не забравяме,че компанията е публично дружество и акционерите му не са безразлични към ставащото в завода.
отговор Сигнализирай
3
живко
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
той продължава да си гори и сега... вече 6 часа близо
отговор Сигнализирай
2
nikoi
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
neznam az ogynq si be6e ogyn plamaci okolo 10 m se podavaha prez hambara na gore no ima6e i komi4no doidoha i 3 kamiona na pojarnata te trq da mogat da plavat za da gasqt no ni6to pojarnata se otzova .............
отговор Сигнализирай
1
огнеборец
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако танковете са затворени нема страшно .Може огневи работи.
отговор Сигнализирай
Новини