IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Угасиха пожара на холандския кораб


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
РАЗБИРАЩ
преди 16 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Както научаваме от "Позвънете"корабособственикът обмисля бракуването на кораба си.Вероятната причина за това е силно кородиралата ламарина от двойното дъно на кораба.През пукнатините и мазутът от дънните танкове е преминал в хладилните трюмове на кораба и изолацията е била пропита с мазут.Това е причината за пожара.По принцип изолацията е трудно горяща и при запалване тлее,а не гори с пламък.Но когато е просмукана с мазут знаете какво става.Истинският въпрос тук е как така Германише Лойд са заверявали регистровите документи на кораба след като през две години дебелините на ламарината се измерва от сертифицирани от тях фирми.А е невъзможно за такъв кратък срок от две години ламарината да стане като паяжина.Местна корозия е възможна,но цялото дъно да се износи за това кратко време е изключено!Това говори само за едно-представителят на Германише Лойд,който е заверил документите на кораба последния път ,е получил много солидна сума от суперинтендъра!Явно корумпирани има навсякъде по света,дори и в най-некорумпираната Германия!И не е лошо да спрат да ни размахват пръст за корупцията в страната,а да се огледат и около себе си!В края на крайщата ние от тях прихванахме тези пороци.Що се отнася до вината на завода за пожара дано разследването не открие груби нарушения на правилата за извършване на огневи работи,защото застрахователят няма да покрие щетите на 100%,ако има вина в заводските служители.
отговор Сигнализирай
4
Радо
преди 16 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Много сте умни всичките, както виждам!!! Само в БГ става така, нали ??? А защо не споменавате ремонта на Queen Marry 2 ли беше във Франция, когато трапа от дока към кораба се срути от тежестта на хората по него и падна, в резултат на което загинаха 7 човека, или повече??? Аз съм в Нова Зеландия, яхтата ни е на ремонт от началото на Май, и тука имаше случай на пожар. Тъй че нещастия не стават само в БГ, а навсякъде. Просто трябва да се внимава повече, нещо което е много трудно, тъй като при такива ремонти се качват една дарля хора и се почва един масов хаос.... никой няма точната идея какво става, и се получават инфекции.
отговор Сигнализирай
3
aaaaaa
преди 16 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
elate vav ..kkz delfin 1" varna da vidite za kakvo stava vypros..taq godina i smarten slu4ai imahme oba4e nikade ne go syob6tiha
отговор Сигнализирай
2
РАЗБИРАЩ
преди 16 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Хубаво е човек да прави квалификации и да дава оценки само тогава,когато разбира.От такива профани като теб страната ни няма нужда!Не смятай чужденците за ***!Те си правят много добре сметката.За да предпочетат да дойдат в КРЗ-Варна това означава,че този завод е дал най-добрата оферта.Офертата включва много параметри-цена,срок,качество,неустойки,разсрочка при плащанията,вяра в мениджмънта на завода и още много други неща.А БЪЛГАРСКИТЕ КОРАБОРЕМОНТЧИЦИ ВЪОБЩЕ НЕ СА НЕКАДЪРНИЦИ!Много голяма част от тях работят в Италия,Малта,Германия,Литва,Гърция,Испания и т.н. и то срещу много добро заплащане- 1500-1800 евро" чисти" пари месечно.А и пред чужденците не сме се изложили.Такива запалвания се случват във всички кораборемонтни заводи в света.Затова има застраховки.А и още не се знае причината за пожара и виновника.Има много случаи,когато екипажа извършва саморемонт и предизвикват пожари.Така че,по-кротко.
отговор Сигнализирай
1
az
преди 16 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Тъй е,като пестят пари и си ремонтират корабите в България...абе безхаберници и некадърници сме!Пак се изложихме пред чужденците:)
отговор Сигнализирай
Новини