От близо 9 000 обаждания в рамките на последните две седмици на „Топлофикация“- София най-много въпроси са били отчетени за формирането на месечното задължение и дейността на фирмите за дялово разпределение – близо 40%. Друга основна тема си остават техническите прекъсвания на топлоподаването и авариите – около 25% от абонатите, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
"Топлофикация София" вече е с нов Център за обслужване на клиенти. На разположение на клиентите е и единен телефонен номер - 0700 11 111, който е на цената на един градски разговор.
Кол центърът на Топлофикация София стартира днес своята работа и всеки делничен ден от 08,00 часа до 19,00 часа оператори ще са на разположение на абонатите, за да предоставят актуална информация за месечните и изравнителните сметки, за проблеми, свързани с дялово разпределение, за начините и местата на плащане, за промоции и програми за поощряване на лоялните клиенти, за присъединяване към топлопреносната мрежа. На този телефон клиентите ще могат също да подават сигнали или да получават подробности за планови ремонти или възникнали аварии.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.