IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Модерни евротрамваи тръгнаха по улиците на София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

70
28
преди 11 години
Харесвам 37 Не харесвам 12
Коментарите за пореден път са изумителни.
отговор Сигнализирай
69
УМЕН ГУЩЕР
преди 11 години
Харесвам 50 Не харесвам 13
на всички *** трябва да им се удари по един печат(петолъчка)на челата да се знае какви са *** и отдалече
отговор Сигнализирай
68
prof.Solomon
преди 11 години
Харесвам 38 Не харесвам 9
Нека да напишат какво ние можем да предложим в Полша за продажба след като сме купили трамваи за над 20 милиона ? Ако можем да им предложим стока произведена у нас за поне 10000000? Ще е хубаво но се съмнявам .
отговор Сигнализирай
67
prof.Solomon
преди 11 години
Харесвам 49 Не харесвам 10
Трамваите са много хубави спор няма скъпа техника е това но и бързо се изплаща ! Сега въпросът е не към Фандъкова взела ли е или не е комисионна това не е интересно според мен . Спомняте ли си че имахме трамваен завод в София и произвеждахме трамваи и ремонти им се правеха редовно . Нека да се напише защо се внасят а не се произвеждат у нас тези мутриси пък дори и по лиценз ? Е това е въпроса на деня защото ни превърнаха в идеалните консуматори
отговор Сигнализирай
66
Луд на задна
преди 11 години
Харесвам 39 Не харесвам 24
Не нови втора употреба докарани от Германия! За нас са нови за тях стари ! :D
отговор Сигнализирай
65
Баба Гуна
преди 11 години
Харесвам 39 Не харесвам 34
А бе вие долу хубаво си се карате, ама аз се чудя нашата убавица Фандъка, колко ли комисионна е прибрала за да купи "тея, а не онея" трамваи?!?!?! Тия от Герб и без туй друго не могат. Като чух цената на тез "европейски" (полски) трамваи ми призля... А да не мислите че там собствениците на фирми не пестят от материали и заплати....тъй че не съм уверен в качеството. Същата *** е кат у нас!
отговор Сигнализирай
64
Одисей 1
преди 11 години
Харесвам 39 Не харесвам 11
68 За съжаление пак трябва да ти обяснявам , намери си колко е международната цена на ПЕТРОЛА 1989 И ДНЕС , енергоносителите са основно перо в издръжката на градския транспорт , независимо какъв е защото всичко на този свят се определя от цената на петрола , включително и ел.енергията ти . Освен това цената на билетчето винаги е била социална особено при социализма . Билетчето на софиянци и на другите градове го плащаше и чиче на село , плащаше и парното им и останалите екстри на соц.общежитие
отговор Сигнализирай
63
Невен
преди 11 години
Харесвам 38 Не харесвам 11
До неразбирко. 255 лева е за 6 месеца, електронна поименна карта. Ако не е поименна (т.е. може да я ползва цялото семейство) е малко по-скъпа (на база месец). Цената е окей като се има в предвид, че ходиш навсякъде и вече е доста комфортно пътуването.
отговор Сигнализирай
62
Одисей 1
преди 11 години
Харесвам 41 Не харесвам 9
67 Много просто , ще ти обясня , независимо че се заменя един електрически трамвай с друг такъв , по всяка вероятност , новият трамвай ще бъде по икономичен , дали ще се спестят 5000 тона не знам , но със сигурност ще се спестят и за всички днешни уреди, машини както знаеш се определят класове за икономичнст , както за пералнята и хладилника ти така и за трамваите и мотрисите на метрото и всичко това се изчислвява в спестени вредни емисии , анадък .
отговор Сигнализирай
61
Неразбирко
преди 11 години
Харесвам 38 Не харесвам 9
Пак за билетаНеясно защо билета за трамвай беше 4 стотинки, а за автобус 6 стотинки. За тролея не си спомням дали беше 4 или 6 стотинки. Вече в края на 80-те години карта за цялата градска мержа за три месеца беше 13,50 лева, а за един месец беше 5 лева, при средна заплата над 200 лева: 1989 - 274,33 лева 1987 - 234,33 лева 1984 - 207,33 левано в София беше доста по-висока.Сега колко е, че вече ходя главно пеша или с кола и не знам цените?
отговор Сигнализирай
Новини