Столичната община губи огромни средства от приходи от рекламна дейност. Това заяви Панайот Бончев, заместник-председател на Столичния общински съвет /СОС/, на сесията на Съвета.
Според Бончев приходите от реклама трябва да са 4,3 млн. лева. В отговор на питане до кмета на София за приходите от реклама се посочва, че те са 3,5 млн. лева. Много от наемите на рекламните елементи в столицата не са актуализирани, те трябва да са много по-високи, смята съветникът от БСП.
По думите на Бончев приходите от сто броя от т. нар. хуругви, които висят от стълбове в града, са 1700 лева месечно, което е нереално. Бончев попита защо Столичният инспекторат не ги премахва, когато изтече срокът за поставянето им.
Не се спазва едно основно задължение, а именно по контактната мрежа да не се поставят рекламни елементи каквито има пред кино "Одеон" и около паметника на Патриарх Евтимий, обясни Бончев.
Друг пример според него са указателните табели с имена на улици и булеварди, до които много често има реклами, въпреки че е забранено.
Столичната община трябва сериозно да се заеме с тези проблеми, за да спре да губи хиляди левове от реклама, заяви Панайот Бончев.