IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Столична община с огромни загуби от реклама

Много от наемите на рекламните елементи в столицата не били актуализирани

Архив: Булфото

Архив: Булфото

Столичната община губи огромни средства от приходи от рекламна дейност. Това заяви Панайот Бончев, заместник-председател на Столичния общински съвет /СОС/, на сесията на Съвета.

Според Бончев приходите от реклама трябва да са 4,3 млн. лева. В отговор на питане до кмета на София за приходите от реклама се посочва, че те са 3,5 млн. лева. Много от наемите на рекламните елементи в столицата не са актуализирани, те трябва да са много по-високи, смята съветникът от БСП. 

По думите на Бончев приходите от сто броя от т. нар. хуругви, които висят от стълбове в града, са 1700 лева месечно, което е нереално. Бончев попита защо Столичният инспекторат не ги премахва, когато изтече срокът за поставянето им.

Не се спазва едно основно задължение, а именно по контактната мрежа да не се поставят рекламни елементи каквито има пред кино "Одеон" и около паметника на Патриарх Евтимий, обясни Бончев.

Друг пример според него са указателните табели с имена на улици и булеварди, до които много често има реклами, въпреки че е забранено.

Столичната община трябва сериозно да се заеме с тези проблеми, за да спре да губи хиляди левове от реклама, заяви Панайот Бончев.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
София
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата