IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нов етап в ремонта, но стари тапи по Цариградско


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

8
oglab
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Можеха поне да сложат табела кога затварят участъка. На затворената естакада за посока Пловдив сунтринта имаше две верижни катастрофи с 12тина коли...
отговор Сигнализирай
7
Фастъкова
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Другото лято пак ще го ремонтираме. Важното е средствата да се усвояват.
отговор Сигнализирай
6
Истината
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Истината е, че където има регулировчик, веднага стават задръствания. Когато този регулировчик регулира ръчно светофар, задръстванията пак си ги има, но са малко по-малки. Ако се остави светофара на автоматичен режим, задръствания или няма или са значително по-малки, въпреки че и тогава катаджията, който настройва светофара може да прояви чудеса от умност. Спцаилано Орлов мост е едно от най-сбърканите кръстовища по отношение на продължителност на зелена светлина на светофара в различните посоки.
отговор Сигнализирай
5
Пешеходец
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
"причината за това е светофарът на Орлов мост" - преди два дни в 9 и малко сутринта, ръчното регулиращо устройство взе че заспа. Клаксоните на 12тата минута не го събудиха та един пешеходец се опита - за което получи нерегламентирани обратни съобщения - псувни и закани от въпросното устройство.
отговор Сигнализирай
4
Факт
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
В България се прилага изпитан метод за създаване на задръствания при ремонти на пътното платно - чрез безумно ниска разрешена скорост, въпреки че в стесненият участък е напълно безопасно да се движиш и с 2-3 пъти по-висока скорост от разрешената. Все пак задръстванията не са чак толкова големи, защото никой шофьор не спазва тези ограничения. Ако ги спазват, София ще се блокира за нула време.
отговор Сигнализирай
3
Мочко ръчния
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Ръчната регулация е най- добрия метод. В реално време се регулира интензитет, притискателна сила, обороти и др.А, сетих се и друго- абе как може един електронен контролер на светофар да е по- умен от полицай в будка?
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
тия що пари краднаха не е истина Боко си има страхотна фирма ТРЕИС
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 16
Ще има задръствания, докато слагат ограничения на скоростта, вместо да разрешат по-висока скорост, за да няма задръствания, но КАТ така препоръчва - 20, 30, 40 км/час и ... задръствания.
отговор Сигнализирай
Новини