IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кварталните ремонти в София започват около 15 април


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Любомир Христов не може да ми налага купуването на абонаментна карта след като не ползвам автопбусния транспорт ежедневно.Това е нахално изказване.По добре да цената на билета за еднократно ползване да е 50 ст. и да има конруктор в автобуса или качване само от предната врата с билет.В противен случай ме губят като редовен клиент,ставам като индийците.
отговор Сигнализирай
6
възмутен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
До кога ще ни занимавате с тоя скапан ***....ски и наркомански град ?. София не е българия.......
отговор Сигнализирай
5
До 5
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Ти минаваш ли въобще по Цар Борис. Препоръчвам ти два участъка- двата светофара на лагера/хиподрума и участъкът м/у Каблешков и Гоце Делчев (особено преминаването през трамвайните релси, много е гот. Два пъти го правеха и нищо). За скоростта- през целия ден движението е много натоварено, а има и доста светофари, така че 100- 200 км няма как.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Улиците с павета на пръв поглед изглеждат по-зле от асфалтираните, но реално не е така. В случая пътя за Княжево, за който тук двама драпат да се асфалтира, е път с нормалното за населено място ограничение от 50 км/час, Разбира се за тези, които искат да карат там с 100 или 200 км/час, паветата са друсаща настилка и им изпадат зъбите. За тези, които спазват закона при 50 км/час, друсане няма. И не забравяйте, че при асфалт ще го затварят за ремонт всяка година.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Поредното показно ремонтиране, от което ще има само вреда. Не се затварят едновременно улиците за ремонт в цял квартал, както пише тук. Отделно всички знаем какво става до месец-два след ремонтите на ГЕРБ. Колкото до безумното изказване на зам.кмета на ГЕРБ, то думите са излишни. Цената за еднократен превоз достига между 50 и 8 стотинки ...Дотиране (компенсиране) на едни пътуващи от други пътуващи ...В условията на пазарната икономика такива изкуствени дотации са вредни.
отговор Сигнализирай
2
Гражданин
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Освен улиците, оправете бордюрите и осветлението! Вземете да асфалтирате Цар Борис и Любляна, че зъболекарите станаха милионери от правене на пломби, а гумаджийниците от изкривени джанти и спукани гуми!
отговор Сигнализирай
1
Ангел
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Асфалтирайте "Цар Борис".Егати кълдъръма от прадядово време в на лафове модерната ,зелена,европейска и дъра- бъра столица......Забавянае на тряфика,трошене на коли,повишен горивен разход,аварийност,прах,шум и нечия далавера с постоянно пренареждане!
отговор Сигнализирай
Новини