IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Паветата в София - паметник на културата с местно значение


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Спаси София
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Здравейте, като представител на Спаси София ви моля да коригирате информацията в тази статия, тъй като информацията, цитирана като казана от нас не е вярна. Исторически данни бяха дадени от движения ГИОРТ и Спасение 2000, а не от нас.Нашата организация застана зад предложение за смесен вариант на настилката и изказахме какви са нашите съображения, въпреки че до последно не искахме да навлизаме в тази тематика. За нас е важно ремонтът да се извърши качествено!
отговор Сигнализирай
10
ShaMana
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Къде са паветата по булеварди в Германия? Държавата с най-добра пътна инфраструктура в европа. Къде са паветата с който и да е НОВ изграден път в която и да е държава? Коментирайки настилка използвана от древните Римляни показва колко сме научили за изминалите векове. Паветата са световно по скъпи за поддръжка, създават повече шум, задържат повече мръсотия и увреждат повече всички превозни средства преминаващи по тях.
отговор Сигнализирай
9
Реалист
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Не случайно в Западна Европа се избиват да търсят българските употребявани павета, които мафията си присвоява когато заменя паветата с асфалт. Там не са глупaви и добре знаят, че паветата са много по-добра настилка от асфалта. Само в България селяните си знаят едно - искам асфалт, като на село.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
"Целият паваж около м. Метеора в Гърция е с владайски гранит"Само че такова животно като владайски гранит няма. Там се добиват сиенити и монцонити.
отговор Сигнализирай
7
Петърчо
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Имало на времето майстори.Давате ли си сметка колко време е минало от тогава и колко София се е променила откъм броя на жителите и трафика? Не може нещо което е давало резултат преди години да дава същия резултат и сега. От финансова гледна точка софиянци чрез данъците и повредите на колите плащат за въпросните павета. Не бива да се забравя и естетиката. Те са двете най-важни неща и ако всичко може да се реши без да се махат паветата хубаво. Но без тях би следвало да ви е ясно че решение няма.
отговор Сигнализирай
6
Щирлиц
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Хората си трошат колите по паветата...Въпросните хора някой гони ли ги,или им е запънал пищов?Заради нечии *** прищевки,столицата трябва да се откаже от облика си,наследен от предишни времена!?Да съборят тогава царският дворец,БАН,университета,семинарията,църквите,и да остане само асфалт,мол-ове и чалга-идеален евро.ейски облик,доказателство за това,че послушно сме се отказали от историята си,а значи и от бъдещето свое.Ай сиктир.
отговор Сигнализирай
5
(-_-)
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Такава настилка може да е била актуална през 1906та, но сега, когато караме модерни автомобили е необходим малко по-различен път. Каква е тая култура, от която могат да ти изпопадат пломбите? Още малко и ще обявят откритите тоалетни за паметници на културата!? Деева маа Ви просTА деева!
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Когато аз съм си пазарувал от гастрономът на ЦУМ,на кметицата и на главният архитект на София бащите са доили козите.Свинари и козари павета не умеят да редят.По принцип на селянина му дай асфалт.И наистина през годините на прехода освен парите от търговските дружества на запад и парите на населението от банките,тъпанарите извлякоха и паветата с шлепове по Дунав.Сега се краде по-малко предимно за нуждите на новобогаташите по вилите.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Живея на бул. Дондуков от както се помня. Докато беше тоталитаризма този булевард ежегодно се ремонтираше и подържаше. Но откакто селянжърите дойдоха на власт този булевард заприлича на бейрут. Някакви се учеха да редят павета и така ги наредиха че само след една седмица всички павета се разместиха и се образуваха дунавски вълни. Няма ги старите майстори които като ги пренаредяха караха с години. В същото време поради големият трафик се вдига пепел от пясъка и огромен шум от гумите на колите!
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Що за глупости... Правят метрото, нямат пари за нови ремонти и оставят хората да си трошат улиците. Това е супер оживена улица, какъв паметник, по тези павета се трошат колите, вдига се прекалено много прах, който всички дишаме, ужасно шумно е. Куп недостатъци има, ама общината иска да пести пари и ни пробутва глупости. Ако се направи измерване на шума покрай павирана улица, сме за глоба от години. По Бул. Цар Борис 3" е същото. Обещават, обещават, пък паветата си седят. А ние дишаме мръсотия.
отговор Сигнализирай
Новини