IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Шофьорите да чакат писмо от КАТ, мерят мръсния въздух в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

93
Владислав
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
До:92Сарказмът ти е ненужен, нито аз нито някой друг иска да ви завзема, ква сила кви 5 лв,искаме да сме нормални хора в нормална среда, да работим и да отглеждаме децата си,независимо дали знаем какво е трамвай или не.Като нашата среда не ни дава шанса да живеем нормално къде да отидем? Айде малко помисли и се постави на мястото на другия а не бъди типичния смотан българин с неговото ограничено мислене.
отговор Сигнализирай
92
до 86
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Щом сте милион значи Силата е с вас и неслучайно ни превзехте.Ние сме доста по-малко.
отговор Сигнализирай
91
От местен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До 84Задръстванията и трафика не са свързани със замърсяването? А за това че Фандъкова ограничавала трафика за сметка да велоалеи и пешеходни пространства - иска ми се да е така. Но да наричаш безумие точно това което правят във всички европейски столици, не мисля че е особенно умно.
отговор Сигнализирай
90
до предишният :)
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Колега не си прав, тия светофари са супер там, днеска ме спряха 4 от 5 на червено. Т.е само пешеходният ме пропусна :DОстави че са накратко, ами няма и зелена вълна или тя е някъде над допустимите 50км за булеварда...
отговор Сигнализирай
89
Задръстванията
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Времето на преминаване по булеварда се увеличаваше скокообразно, заради поставянето на всеки нов светофар. В крайна сметка от около 20 години по булеварда има винаги огромни задръствания, а колите преминаващи по него са поне 4-5 пъти по-малко в сравнение с времето, когато там нямаше задръствания. Всеки светофар прави задръстване, а всяко такова задръстване се самоувеличава, защото се налага да спираш и тръгваш. Спасяването на един живот чрез светофар, води до загубата на няколко заради замърсява
отговор Сигнализирай
88
до 83
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Владиславчо, навремето преди да нахлуят хуните имаше както ти казваш КВАРТАЛНИ училища, в които учеха децата ни. Сега дъщеря ми е записала внукът ми на другия край на София, защото Фандъкова измислила някакви точки, според които внукът ми не може да учи в училището в квартала, защото кваталът е елитен, а за хуните е много важно да са елитни и плащат луди пари за да може децата им да учат в елитно училище.А моят внук ходи на училище в Младост-3 с метрото. Живеем в така наречения Идеален Център.
отговор Сигнализирай
87
Задръстванията
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Как стават задръстванията, примерно в ж.к.Младост в София. Преди години по централният булевард в Младост, свързващ комплекса с Цариградско шосе се минаваше за 1-2 минути, обикновено без да спираш на светофар, като скокообразно това време започна да се увеличава и в един момент стигна до над 1 час, в отделни случаи около 2 часа за разстояние, което пеша се минава за 15-20 минути. Защо стана така е ясно - заради светофарите, които ги сложиха на много малко разстояние един от друг и запушиха буле
отговор Сигнализирай
86
Владислав
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До:79Я кажи бе гражданино тия които спират на трамвайните линий какви коли карат? И защо вобще спориш с мен??? В случея аз представлявам и говоря от името на 1000000 хора от провинцията дошли в столицата, всички ние грешим така ли? Всички ние сме смятани и *** така ли че сме дошли тук? Айде да съм само аз и още няколко хиляди ок но не съм а ме милион!!! Вместо да си изхвърляш злобата срещу нас я пренасочи към управляващите дето затриха селата и градовете ни дето няма работа.
отговор Сигнализирай
85
В Дружба 2
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
в този досега обширен, зелен и спокоен квартал, се изсича всичко зелено и се строи ударно. Разбира се, новите сгради имат гаражи, но не за всички, и не всички си купуват. Паркирането в квартала вече става критично, подобно на Младост 1. И после общината ми циври, че въздухът бил мръсен и затова съм виновен аз с моята кола. Нещо не се връзва. Направо да спра да живея, за да се оправи въздуха?
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Тук явно двама (може би един и същ), коментират не замърсяването,а организацията на движението и паркирането в София,вкл.и задръстванията.За София,отделянето на ленти само за автобуси е оправдано само за определени по-широки булеварди,както си е било предвидено при строежа им. Да се ограничава движението на ППС и пешеходци с велоалеи или бус ленти,както прави Фандъкова е безумие в повечето случаи. Типичен пример е ж.к.Младост, където 150 хилядният комплекс остана с по една лента за вход и изход
отговор Сигнализирай
Новини