IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Омбудсманът отново с критики заради новите карти за транспорт в София


Обратно в новината

Коментари Коментари

9
Домат от Карнобат
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
А какво стана с разследването на данс, че част от плащанията за билети и карти отиват по други сметки?Още със старите метрокарти на 10 пътувания ми изядаше едно, а сега не ми се мисли!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
Забелязах и нещо ново. Няма съвпадение в графиците на движение публикувани на сайта на градска мобилност, с реалния график на движение и не става дума за задръстванията. Така ако някой иска да си планира предварително прекачване на второ превозно средство, то той не успява, т.е. не може да се възползва от така рекламираните 30+ и 60+.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
за да бъде валидирането задължително, трябва устроиството пред което се валидирате да издава разписка, която да доказва писменно че сте се валидирали. Съвсем отделен въпрос е присвояването на пари от дебитни и кредитни карти, когато сте сложили картата си в един портфеил с банковата си карта, това е безумие просто, за януари месец са ми цъкнали 42 лв. въпреки че си взех месечна карта за пътуване, незнам кой е одобрил тази система за таксуване и този начин на разплащане, обаче е пладнешки обир
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 1
В чужбина картите, които изискват валидиране са импулсни, и не са поименни. С тях може да пътува който си иска. тук обаче е някакъв тотален тормоз на хората. Картите не стига че са поименни, т. е. с тях не може да пътува всеки, а само собственикът на картата, а на всичкото отгоре и са времеви, т. е. не трябва да има валидация, защото не ти се отнемат импулси. За какво е тогава това валидиране? В България навсякъде всеки гледа да те унижи, мачка, обижда, следи. Стига с този комунизъм. 79 г. стига
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
Това валидиране на електронните карти е незаконно, защото така се събира информация къде пътувате, т. е. лична информация. В различните вериги магазини пък имат приложения, които също са незаконни, защото събират лична информация. Това си е следене. Защо някой трябва през цялото време да знае къде пътувам, какво купувам? Картите не са импулсни за да се валидират. Те са за времеви период. И няма нужда от валидация. Защо трябва да се бутаме пред валидатора като се качим?
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 2
До 1 Какви касови бележки бре. То ще седим по 20 м на спирка ако чакаме да ги издаде. А иначе като гледам с какво нежелание продават билетите със сигурност не взимат нищо
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 0
Премахнаха пунктове за продажба на билети. Например този на гърба на Университета. Правят го, за да затруднят максимално хората и да ги ПРИНУДЯТ да си купят карти. Това е РЕКЕТ.
отговор Сигнализирай
2
Нещо не е наред
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 2
Защита на Човешките права кога!?В Бобов дол е страшно, полицията е купена от мутри и роми !
отговор Сигнализирай
1
gogo
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 3
правилен върпос!! браво! Шоферите никогаж не са издавали бележки за продадени билети, от които прибират поне 50%(да не кажа 100). 50-100 билета за смяна са 100-200 лв.. Добре ли е? СО краде СО - нищо ново : )
отговор Сигнализирай