Клиентите на „Софийска вода“ вече могат още по-бързо и лесно да създадат свой потребителски профил в дигиталната система на дружеството. При регистрацията отпада изискването за номер на фактура от последните шест месеца, както досега. Необходимата информация включва само три имена, клиентски номер и телефон за връзка.
Личният профил в дигиталната система на „Софийска вода“ ни дава възможност да се възползваме и от мобилното приложение „Моята вода“, което осигурява бърза и директна връзка.
Чрез „Моята вода“ софиянци могат по всяко време да следят баланса по сметката си, да достъпват всички издадени фактури за последните две години, както и да подават самоотчет в няколко лесни стъпки. За улеснение всеки месец „Моята вода“ изпраща напомняне, че периодът за отчитане е активиран и е време да се въведат цифрите от водомерите. По този начин във фактурата за вода гарантирано ще бъдат отразени реално използваните количества вода, а не прогнозни.
Повече за приложението „Моята вода“ можете да научите на сайта на „Софийска вода“, част от Веолия, където ще откриете видео за възможностите, които то дава.
Видеото е част от поредицата информационни видео материали, които „Софийска вода“ създаде за улеснение на своите клиенти. До момента дружеството е подготвило общо шест потребителски видеа, които отговарят на често срещани потребителски въпроси.
Пълната поредица можете да откриете на „Съветите на Софийска вода“.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.