"Всички онези, които твърдят, че няма как да има нощен транспорт, защото той бил на загуба, само ще кажа, че целият градски транспорт на София е на загуба, но на никого не му хрумва да го спира. Който твърди, че трябва от всяка една дейност на общината да има икономическа полза, мога да попитам каква е тя от парковете или тротоарите. Не може да свеждаме нещата на това елементарно ниво".
Това коментира независимият общински съветник и лидер на "Спаси София" Борис Бонев.
"Нощният транспорт не е лигавщина, не е излишна услуга, а напълно стандартна услуга, която трябва да има, защото осигурява много по-евтино и сигурно придвижване през нощта, не всеки може да плати вече 20-30 лева за таксита, чиито цени се повишиха с над 50% през последните две години, нито всеки е длъжен да използва личния си автомобил", коментира той.
Той отговори и на думите на колегата си Карлос Контрера, според когото няма достатъчно автобуси и шофьори за връщането на услугата: "Ами по същата логика се твърди, че и за зимните разписания няма да има шофьори, т.е. имаме доста по-сериозен проблем, не е нощният транспорт с петте шофьори проблемът, който ще счупи градския транспорт".
Бонев настояваше от 18 септември да се пуснат първите две линии, но не се прие и остана за 30 октомври. Третата и четвъртата линия пък трябва да се пуснат до края на календарната година. Решението вече бе прието от ресорната комисия, предстои днес СОС да вземе окончателното решение.