92 и 97: Така е, години наред от там минаваха танкове и тежка военна техника, едно паве не мръдна. Проблемът дойде, когато решиха да направят отсечката пред двореца паркинг - имаше такъв период - и настилката почна да се чупи и размества. А що се отнася до технологията - в цял свят си пазят автентичното и успяват да го реставрират. Даже тук имаше идея в БАН да правят павета по подобна технология като от едно време, за да има за смяна. Какво стана? Едно нищо.
отговорСигнализирай
105
Йорданка преди 1 година
173
Хора, умолявам ви! Дайте ми още един шанс! От четвъртия път ще го направя, честна ГЕРБ-аджийска!
отговорСигнализирай
104
ГРАБ МЕТРО стейшън преди 1 година
65
Ами линията на метрото, дето я направиха Лойко и Юрданка? Най-гадната линия, грозна и неприятна, гротескна. За това няма ли да има наказани пак?
отговорСигнализирай
103
Обаче преди 1 година
83
Парите фуги нямат, материалът им е перфектен, парчета няма - всичко им е тип-топ. А ако и фирменият разход за "наказателния" ремонт е предвидливо спотаен в договорната цена ... Муцка!
отговорСигнализирай
102
Лилав венец преди 1 година
85
Така е! Ваня Григорова е рода с майсторите на паветата и ще вземе работата присърце, трябва да гласуваме за нея.
отговорСигнализирай
101
Анонимен преди 1 година
102
И какво налагаше този "ремонт"!? Ако е било само да се усвоят едни пари, по-добре направо да им ги бяха дали, за да не развалят хубавото. От Герберска кметицата не съм и очаквал нищо друго. Крадци и измамници
отговорСигнализирай
100
Анонимен преди 1 година
183
След ГЕРБ и трева не никне. За две десетилетия начело на София, я превърнаха в кло А ка. А откраднаха милиарди - над 80 млрд.
отговорСигнализирай
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година