IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

В Helpbook получихме сигнал за грубо отношение на инкасатор на "Софийска вода"

Молбата е за проверка от страна на дружеството

Снимка: Pixabay

Снимка: Pixabay

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал озаглавен "Непрофесионално, грубо и арогантно поведение спрямо потребителите от страна на инкасаторка в "Софийска вода".

Възрастните хора често се сблъскват със затруднения при използването на нови технологии. Наша задача е да окуражим близките си и да им покажем, че те не са нещо страшно, а напротив- биха улеснили живота им в много аспекти.

За съжаление често се сблъскваме с липса на емпатия, както е видно от сигнала на наш потребител, по повод неприемливото отношение на служител от Софийска вода, чието име ще спестим.

Ето какво пише в него: "Обадих се по телефона на инкасаторка от "Софийска вода" с въпрос относно данните от домашните ми водомери, които бях изнесла на бележка на вратата ми, тъй като не бях вкъщи, исках само да ми потвърди, че е взела бележката с данните, но вместо това получих от нейна страна много грубо отношение, наруга ме и отказа да ми даде необходимата информация, каза, че събира данните само по Вайбър, а аз съм възрастен човек - инвалид и не разполагам с Вайбър.

По този начин ли се отнася "Софийска вода" с възрастните хора? И ако поведението на гореспоменатата служителка е изключение от добрите практики и политики на "Софийска вода", то тогава се налага извода, че въпросната служителка компрометира репутацията на дружеството пред обществеността, злепоставя го и не я интересува, че с поведението си тя представлява определена институция, а не работи само за себе си. Моля "Софийска вода" да даде становище по случая и да вземе необходимите мерки за подобряване на клиентското изживяване като изключи агресията от поведението на служителите си", пише в сигнала.

Никой не е длъжен да търпи обидно, пренебрежително и неучтиво отношение, особено от хора, на които им се плаща да защитават интересите ни, независимо от социалните и възрастовите ни характеристики, за това апелираме възможно най-скоро за изясняване на случая.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
София
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата