Наш потребител чрез платформата на Helpbook.info сигнализира центъра за градска мобилност относно обстоятелствата, довели до провала на съботния му излет.
Ето какво пише в него: „Вчера - дата 13 юли 2024 г., сутринта някъде към 8.30ч. на спирка Цар Борис ІІІ дойде автобус 63 в посока Златните мостове, който бе оранжев, не от онези големите. Качихме се около 25 човека. Оказа се, че трябва да се прекачим на спирка Красно село на друг, който ни чакаше и в който вече имаше други пътници, тъй като този автобус бил за гараж. Препълни се с хора, след което се оказа, че на резиденция Бояна трябваше всички да слезем, като шофьорът ни информира, че автобусът е прегрял и се връща за гараж. Шофьорът на автобуса сподели, че тези автобуси не са предназначени за извънградски условия.
Чакахме автобус да дойде да ни извози около 30-на минути. През това време друг 63 от онези големите с опция за качване на колелета, който не бе чак толкова препълнен с хора не спря на спирката, подмина ни и не ни отрази въобще, а можеше да побере част от хората, които чакаме.
Тогава имаше 3 големи събития на Витоша - от съюза на глухонемите имаха честване, бягащи планинари по маршрут х. Кумата - х. Момина скала и празник на някой столичен район.
Как е възможно в този пиков час да се пускат такива малки автобуси, а не от онези големите, които могат да качат и велосипеди и защо се пускат въобще такива оранжеви по тази линия? Много моля да се вземе под внимание какви автобуси ще се пускат през почивните дни, когато потокът от хора е много голям за качване на Витоша!
Защо линия 63 не се удължи до НДК, а се пуска друга линия 61 не е много ясно?!
Сайтът на Центъра за градска мобилност и по-специално в частта му разписания е много объркващ в сравнение с предишната версия, която ползвах от години и бе перфектна.
Давам пример: когато ми трябва да видя разписанието на някое превозно средство излизаше много опростена версия - трамваи, автобуси, тролейбуси и си посочваш точното превозно, излиза маршрута в двете му посоки, избираш коя посока ти трябва, нагласяш спирка и излизат часовете на пристигане, а сега подобно нещо няма. Излиза спускащ се списък, не става ясно от иконите дали няма да избереш грешно превозно средство - дали е трамвай, дали е автобус, има само икона, да вземем за пример тм 10 и бус 10.
Аз лично бих искала връщане на старата опростена, ясна и точна версия на разписанието на градския транспорт.
Благодаря за отделеното време и внимание по насочените от мен въпроси!“, пише в сигнала.
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.