"Европлакат" е съвместно предприятие между френската JCDеcaux Group и швейцарската APG. Около 8-10 милиона евро ще трябва да бъдат инвестирани в оборудването на 500 спирки с навеси, електронни табла и тоалетни. Общо спирките в София са над 1000. Само един навес струва 10 000 евро. Затова от "Европлакат" смятат, че е редно договорът с общината да бъде за 25 години.
Делът на външната реклама в световен мащаб е 5,3 на сто, заяви вторият представител на фирмата Жан Франсоа Деко. В Западна Европа е 6,5 на сто, а в Централна и Източна Европа, включително и България, е 8 на сто, добави той.
Днес Столичния общински съвет /СОС/ отложи гласуването на наредба, която предвиждаше ограничаване на рекламите в столичния център. По този повод председателят на СОС Владимир Кисьов коментира, че някои групи в съвета са свързани с рекламни агенции, затова отлагат приемането на новия регламент.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.