IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Оборудването на 500 столични спирки ще струва 8-10 млн. евро

Общо спирките в София са над 100

Оборудването на 500 столични спирки ще струва 8-10 млн. евро

Градската управа на София трябва да се концентрира върху намаляване на широкоформатната реклама в града, за да може бъдещите концесионери на спирките да възвърнат средствата, вложени в спирковите навеси, обяви Кристиан Калтер, представител на на фирмата-кандидат за оборудване на спирките и експлоатация на рекламните площи около тях - "Европлакат".

"Европлакат" е съвместно предприятие между френската JCDеcaux Group и швейцарската APG. Около 8-10 милиона евро ще трябва да бъдат инвестирани в оборудването на 500 спирки с навеси, електронни табла и тоалетни. Общо спирките в София са над 1000. Само един навес струва 10 000 евро. Затова от "Европлакат" смятат, че е редно договорът с общината да бъде за 25 години.

Делът на външната реклама в световен мащаб е 5,3 на сто, заяви вторият представител на фирмата Жан Франсоа Деко. В Западна Европа е 6,5 на сто, а в Централна и Източна Европа, включително и България, е 8 на сто, добави той.

Днес Столичния общински съвет /СОС/ отложи гласуването на наредба, която предвиждаше ограничаване на рекламите в столичния център. По този повод председателят на СОС Владимир Кисьов коментира, че някои групи в съвета са свързани с рекламни агенции, затова отлагат приемането на новия регламент.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
София
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата