Преди дни дружеството оповести началото на мащабна програма, наречена "Лоялни клиенти". Първата стъпка за насърчаване и благодарност към коректните потребители се състои в предоставяне на техническа помощ при извършването на ремонти - аварийни и поддържащи вътрешната отоплителна инсталация и инсталацията за топла вода, припомнят от "Топлофикация София".
Ако съсобствениците в сградата - етажна собственост, са коректни клиенти и нямат просрочени задължения за топлинна енергия, "Топлофикация София" АД ще предложи безплатно технически услуги.
Нашите технически експерти ще извършват безплатен оглед и диагностика на вътрешната отоплителна и топловодна инсталация в сградата и ще дават необходимите предписания за ремонт или подмяна на отделни елементи, казаха от дружеството. Те поемат ангажимент и за подмяна на помпата за рециркулация, ако това е необходимо. Ще се отстраняват пробиви по тръбите на вътрешната отоплителна и топловодна инсталация в сградата.
Дружеството поема още ангажимента да подмени аварирал радиатор, ако абонатът си е купил нов, да монтира щрангови обезвъздушители, както и да източи, обезвъздуши и напълни инсталацията в сградата.
След приемането на заявката за извършване на безплатните технически услуги, което става на телефоните на съответните топлофикационни райони, ще бъде направена проверка, която доказва, че потребителите в сградата нямат просрочени задължения.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.