“БТК ще инвестира в създаването на регионалните мега кол-центрове десетки милиони евро. Чрез тях през следващите месеци ще бъдат създадени и стотици нови работни места.”, обясни Джим Рейнълдс, директор “Обслужване на клиенти” в БТК.
Към момента по този начин вече са пренасочени обажданията от Добрич към Варна, от Разград и Силистра към Русе, от Габрово и Търговище към Велико Търново. В края на март предстои и трансферирането на Казанлък към Стара Загора, а през април на Сливен към Стара Загора. По същата схема ще се процедира и с обажданията в още около 20 населени места, които ще бъдат прехвърлени към по-големи телефонни центрове до май 2005 г.
Реформата ще позволи на потребителите да получават информация за телефонни номера в различни населени места в рамките на един голям регион на цената на един градски разговор, уточняват от БТК.
До момента организацията на услугата позволяваше на клиентите да направят справка за телефонен номер само в рамките на населеното място, обслужвано от местния център за операторски услуги 144. При необходимост да се получи информация за телефонен номер в друг град трябваше да се обаждаме на съответния център там и съответно това се таксуваше като междуселищен разговор.
От БТК уверяват, че с промяната ще се постигне и по-високо качество на услугата.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.